dissabte, 30 d’octubre del 2010

L'important és el procés no el resultat

Al llarg del dia sempre estem amb mil coses al cap.
Com acabarem fent allò, què passarà amb el que havíem planejat, si sortirà bé tot plegat...
Potser és el que ens omple, planejar futurs, que tant si s'acaben realitzant com si no, ens ha anat omplint un temps i unes il·lusions.
Amb l'art passaria el mateix... dediques molt temps per pensar, imaginar, idear, observar... i tot això al final acabarà en un ALGO. Potser no és el que ens havíem imaginat en un principi, però això no importa. De ben segur que el que surti tindrà tot un procés al darrere que és el que ens ha omplert més, ens ha fet sentir vius, ens ha motivat a continuar, i poc a poc li hem anat donant la forma amb la que ha resultat finalment.
És important que al llarg del camí no ens obsessionem amb el destí, només en arribar al lloc, perquè ens podríem perdre un munt de coses molt interessants i que potser realment és el que conformen més el desig que teníem.

5 comentaris:

  1. "No importa el desenlace sino la trama" dice una canción de Drexler
    Al principio de cada semana no tengo idea como acabará, pero si de algo estoy seguro, es que tendré uno o varios días de lujo que no me harán pensar en cómo debía acabar...

    ResponElimina
  2. oohh! Drexler!!
    I perquè tothom ens demana resultats???

    ResponElimina
  3. Como dice la canción, la trama es lo que más importa... igual que en una pelicula, aunque haya un desenlace u otro, la trama es lo que nos ha tenido en alerta a lo largo del film...

    Vivim en una societat en la que tothom necesita veure uns resultats quan abans millor... i de vegades sense ni tan sols donar importància a com s'ha realitzat... només interessa que hi hagi uns resultats, els quals "diuen" quin nivell, quins aprenentatges has assolit... no com ho has après, quines satisfaccions t'ha donat...

    ResponElimina
  4. I sense saber perquè, continuem seguint el fil d'aquesta societat que etiqueta, que ens diu què toca i què no toca, que ens oblida o ens valora depèn el que li interessa, que ens motiva o ens ensorra depèn els resultats que en vulguin obtenir.

    I nosaltres continuem, seguim aquest fil, que amb una mica de sort, cada vegada serà més prim.

    ResponElimina
  5. En esta sociedad hay de todo, por suerte.
    Destacan los "resultados rápidos" por eso, porque esta sociedad occidental está muy enferma y ya no sabe apreciar la calma, el error, lo "hecho a mano".
    Pero yo no estoy de acuerdo con eso; no todos somos así. Yo he conocido gente de todas edades y formas de vivir, que sabe estar en el momento, sin esperar nada. He aprendido mucho de estas personas y sigo en ello.
    Envidio la transparencia de su mirada.
    Repelo la marginación a la que están sometidos.
    Es gente que no conoce el significado de la palabra incertidumbre, y poco le importa qué pasará mañana. Así pues, hay otras sociedades, hay otras personas... que "no interesan" pero existen.
    El caso es cubrir necesidades básicas, siempre en armonía con la naturaleza.
    El caso es ir haciendo, disfrutando, probando... saber que hoy es hoy y que mañana es un invento que nos hace seguir viviendo.
    Pintar una tablero de ajedrez lleva unas horas, saber mover las fichas correctamente... necesita de mucha práctica y paciencia.

    ResponElimina